niedziela, 9 października 2016

Owsianka z karobem

Jeśli jeszcze ktoś tego nie wie, KAROB jest bombą witamin i minerałów :) 
Mniej kaloryczny, a nieco słodszy od kakao, jest silnym przeciwutleniaczem i bakteriobójcą ;) 
Trafiło mi się to cudo w ostatnim HealthyEkoBoxie od FarmEko i od razu ulepszyłam nim swój poranny owsiankowy rytuał.


Składniki:


- wrzątek
- płatki owsiane (u mnie mieszanka błyskawicznych z górskimi)
- miarka odżywki białkowej (u mnie biała czekolada)
- płaska łyżeczka karobu
- garść mrożonych truskawek
- pół banana
- łyżka wiórków kokosowych

Płatki owsiane zalewamy wrzątkiem lekko ponad poziom płatków i przykrywamy talerzem.
Mrożone truskawki wrzucamy do mikrofali i podgrzewamy 1-2 minuty, aż się zagotują i puszczą sok (można też w garnku).
Do napęczniałych płatków dodajemy miarkę odżywki, wiórki kokosowe i płaską łyżeczkę karobu- mieszamy.
Dodajemy gorące truskawki i banana pokrojonego w plasterki.


Voila – delektujemy się przepysznym smakiem :)

5 komentarzy:

  1. Omnomnomnom! Wygląda pysznie :) U mnie od jutra powrót do owsianki, której nie jadłam dobre 2 miesiące :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka świetnie dodaje energii na parę godzin :) w takim wydaniu musiało być pycha! :)
    fit-by-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owsiankę! <3 Takie połączenie musi być pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ❤ Jeszcze o nim nie słyszałam :) A owsianka - zawsze z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie słyszałam o karobie. Jak go gdzieś tylko dorwę to od razu sprawdzę Twój przepis. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!