środa, 3 sierpnia 2016

Ronda Rousey "Moja walka / Twoja walka" - recenzja

Dawno się tak nie wciągnęłam! Autobiografia Rondy Rousey "Moja walka / Twoja walka" to zdecydowanie jedna z najlepszych książek, jakie ostatnio czytałam. Od dziś, czyli 3 sierpnia, do kupienia na stronie Wydawnictwa SQN. Ja bardzo polecam, ale sprawdź, czy Tobie przypadnie do gustu :) 



Kim jest Ronda Rousey? Zawodniczką judo i mieszanych sztuk walki. Wojowniczką. Mistrzynią. Kobietą, która wiele przeszła i nigdy się nie poddała. 

Nie interesuję się sztukami walk, ani trochę. A książkę polecam nawet tym, co nie interesują się sportem w ogóle. 
Daje MEGA MOTYWACJĘ do działania, skłania do wielu przemyśleń, pomaga odnaleźć wiarę w siebie i siłę do przezwyciężania przeszkód. Nie tylko w sporcie, ale na wszystkich płaszczyznach życia. 

Bardzo podoba mi się zarówno treść, jak i forma książki. Czyta się bardzo szybko, bo rozdziały są króciutkie- idealnie do autobusu ;) Każdy rozpoczyna się jakimś hasłem i złotą myślą. Nie są to tylko ładne słowa i banały, jak mogłoby się wydawać. Każda taka złota myśl poparta jest historią z życia Rondy, która ją czegoś nauczyła.


Autorka pisze o tym, co ze sportu przeniosła do życia, a co z życia do sportu. Dlatego myślę, że ze swoją historią trafi do każdego. Tym bardziej, że nie miała łatwo... 
Dodatkowy plus za świetny styl - Ronda trafia do mnie swoim poczuciem humoru połączonym z rzeczowym, a nawet ostrym językiem. 

Autobiografia Rondy Rousey trafia do mojego TOP 4 książek, po których czuje się przypływ motywacji :) Warto mieć ją na swojej półce! 


2 komentarze:

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!