czwartek, 5 maja 2016

Zdrowe i FIT dania na grilla - 15 przepisów

Moi Drodzy, zaczął się sezon grillowy! Od teraz niemal co weekend będzie dopadać nas pokusa na grillowe grzeszki :) O ile raz na jakiś czas karkówka z rusztu nie zaszkodzi, o tyle jeśli zależy nam na formie, bezpieczniej wybrać zdrowszą i mniej kaloryczną alternatywę. Zrobiłam zatem mały research i  zebrałam jakieś 15 przepisów na fit dania z grilla :) 


 Przepisy na chude mięso z grilla 



Łosoś, kurczak czy indyk oraz wołowina świetnie sprawdzą się na grillu, a przy okazji dostarczą potrzebnego białka :) Możemy podać je z grillowanymi batatami, ziemniaczkami lub zrobić burgera z żytnią bułką i warzywami. Szaszłyki, to też fajna opcja!
Gotowe kotlety do burgerów z wołowiny znajdziecie w Biedronce, pakowane po 4 - w składzie jedynie mięso i przyprawy - sama często kupuję :) 







Przepisy na grilla dla wegetarian i wegan 


Jeśli nie jesz mięsa, znalazłam dla Ciebie kilka propozycji: 






Przepisy na grillowane warzywa


No i warzywa! Można je grillować na różne sposoby i łączyć według upodobań :) 













9 komentarzy:

  1. A ja właśnie weekend jade na grilla ze znajomymi :D zaskoczę ich tymi niusami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię dania z grilla, kilka przepisów wpadło mi już w oko, muszę wypróbować i zaskoczyć rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze coś innego niż tradycyjna kiełbasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! A właśnie się zastanawiałam co będę mogła zjeść w sezonie grillowym :) Pozdrawiam i obserwuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam grillowane warzywa! :D muszę wyjść na sezon "grillowy" jeszcze nie miałam okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne przepisy :) Na pewno niektóre wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przepisy! Przyjdę dziś do domu i zabieram się za gotowanie :D. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bakłażan z grilla i boczniaki to najsmaczniejsze dania z grilla wg mnie <3
    http://matcha-croissant.blogspot.jp

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepisy dla wegetarian wyglądają całkiem przyjemnie. Przy najbliższej okazji uskutecznie Twój przepis na wege burgery. :)

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!