wtorek, 12 stycznia 2016

I can be FIT for Christmas - relacja z mikołajkowych warsztatów TwerkOut by Domi

Choć za mną były już 4 treningi TwerkOut'u , obawiałam się, czy dam radę na warsztatach, nad którymi objęłam patronat medialny. Wyobrażałam sobie, że warsztaty, to zajęcia, na których szlifują swoje umiejętności osoby zaawansowane. Jednak jak to ja, odłożyłam na bok wątpliwości, by ustąpić miejsca ekscytacji :) No i dobrze, bo poziom uczestników był zróżnicowany, a każdy dał radę na miarę swoich możliwości. Jedno jest pewne - przyszłyśmy tam dla zabawy i zabawa była przednia. Taki babski dzień pełen uśmiechów :) 


Najbliższe warsztaty Domi (31 stycznia) będą podzielone na poziomy: open i master, co oznacza, że każdy wyniesie z zajęć najwięcej ile się da ;) 

Jak wyglądały warsztaty? Podobnie jak zajęcia TwerkOutu, jednak zamiast godziny, ćwiczyłyśmy dwie. Pierwsza część, to rozgrzewka, a raczej trening fitness - cardio, elementy wzmacniania i stretching. Następnie nauka choreografii, w międzyczasie nauka konkretnych twerkowych ruchów -technika :)

Zdjęcia są autorstwa mamy Dominiki, Renaty Śliwińskiej :)

CZĘŚĆ PIERWSZA - TRENING 









Przyłapana na snapowaniu :D @doniafit 










Zostałyśmy podzielone na cztery grupy - każda robiła inne ćwiczenie, następnie zamieniałyśmy się miejscami ;) Plank "twerkowy" - z ruchem biodrami aby wprawić pupę w ruch, przysiady "twerkowe",  pompki "twerkowe" czyli pupa w górze podskakuje a do tego robimy pompki (hardcore)  oraz sam ruch pośladkami czyli bounce :) 




CZĘŚĆ DRUGA - CHOREOGRAFIA  :) 


Bardzo dziewczęca :) Zacznę od fragmentu w postaci filmu :) Oczywiście nie mam jakichś umiejętności tanecznych, ale nie przejmuję się tym - dla mnie liczy się zabawa i rozwój :) 












Był to też czas na nowe przyjaźnie :) Dzień z dziewczynami był fantastyczny, buzia bolała od śmiechu :) 


nasza grupa :)
druga grupa :) zaintersowanie eventem było duże! :) 

Pozdrawiam dziewczyny! <3 



Już po - czas na zdjęcia :) 




Magda (fp: Move your ass) dziękuję za kolaż i cudowny dzień! :) - niesamowita dziewczyna!!! :D 






Na koniec zapraszam na profesjonalną relację wideo na kanale Domi: 




Kto lubi takie wyzwania? :)  Chcielibyście uczestniczyć w takich warsztatach? 
Jeśli jeszcze nie znacie Domi, pionierki TwerkOutu w Polsce, oto jej FP: Twerkout by Domi

5 komentarzy:

  1. Jej po tych zdjęciach, które z uwagą prześledziłem stwierdzam, że bawicie się na prawdę dobrze i świetnie się dogadujecie. Życzę sukcesów w Twerkout oraz blogowaniu :)
    Pozdrawiam http://pomau-nolimits.blogspot.com/2016/01/z-chwila-dla-poczatkujacego.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie się to przegląda :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile masz wzrostu? :) super figura! widziałam twoje zdjęcie z Anią Lewandowską, i chyba jesteście tego samego wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 169 cm wzrostu, Ania jest chyba lekko niższa :) z tego co pamiętam, stałam na ugiętej nodze na tym zdjęciu :)

      Usuń
    2. kurcze :D bo inna osoba miała 168 cm i mówiła, że Ania jest troszeczkę wyższa

      Usuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!