wtorek, 1 grudnia 2015

Pomysły na prezent dla chłopaka!

Była już długa lista prezentów dla fit-dziewczyn i nie tylko fit - tutaj :) Czas podsunąć kilka pomysłów na podarunek dla mężczyzny :) Post opracowałam z pomocą mojego chłopaka, za co mu dziękuję <3 

Tutaj ta sama podpowiedź, którą pisałam w poprzednim prezentowym poście. Jeśli znamy chłopaka, dobierzmy prezent do jego zainteresowań. Najlepiej być takim detektywem - przez kilka miesięcy (a najlepiej ZAWSZE:D) uważnie słuchać i notować czego potrzebuje i jakie ma zachcianki :)
Ale co począć, gdy jeszcze się tak dobrze nie znacie lub gdy pomysły już się wyczerpały? :) 


Nie będę pisać wszystkich możliwych prezentów, typu: bokserki, krawat, czapka, szalik, rękawiczki, kosmetyki (matowa guma do włosów, akcesoria do golenia), perfumy, skórzany portfel, bo takie rzeczy przychodzą do głowy od razu :) 
Zajrzyj też do posta z inspiracjami kobiecymi - niektore są neutralne i pasują też do facetów:) KLIK
  • koszulka ukochanego klubu piłkarskiego lub gadżety z nim związane (szalik, flaga, kubek itp.) 
źródło: podstadionem.pl

  • koszulka reprezentacji Polski (Mistrzostwa Europy we Francji się zbliżają:)) 
źródło: sklep.laczynaspilka.pl

  • koszulka ulubionej drużyny NBA 
  • spinki do mankietów - eleganckie lub .. 
źródło: klik
  • książki w ulubionej tematyce - wydaje mi się, że mężczyźni preferują kryminały, fantastykę, ewentualnie biografie lub lektury motywacyjne 
  • nerka 
źródło: klik
  • tak jak pisałam w poprzednim poście - wspólne wyjście, własne wypieki, kolacja czy wyjazd 
  • bilety na mecz czy koncert
  • plakat (z fajnym hasłem, drużyną sportową, zespołem muzycznym, filmem) 
  • piersiówka :) 

źródło: klik

  • w temacie alkoholu - fazerskie kieliszki, kufel do piwa
  • nosidło na piwko

  • mucha - tradycyjna, a może ekstrawagancka? 
źródło: klik

  • dla biegaczy/fanów innych sportów - wieszak na medale (inne pomysły dla sportowców na samym dole) 



źródło: allegro


  • organizer na kable - bo mężczyźni są praktyczni! 
źródła: klik 1 , klik 2
  • dla fanów rowerów z poczuciem humoru - nakładki na wentyle :) 
źródło: klik
  • zegar na ścianę w jego stylu 
źródło: klik
  • pokrowiec na zzzimną kierownicę - allegro klik
  • zapach do samochodu
  • tabliczka na drzwi 
źródło: klik
  • planszówka lub inna gra towarzyska - najlepiej taka, w którą można grać zarówno we dwoje, jak i w kilka osób :) 
Jenga: ceneo

  • zestaw do pokera 
  • dart elektroniczny
  • głośnik mobilny, np. na bluetooth 
  • gra komputerowa / na playstation 
  • dysk przenośny 
  • podkładka pod mysz
  • dobra myszka (szczególnie jeśli gra), 
  • klawiatura dla graczy 
źródło: klik

  • pad - jeśli wiesz, że ma tylko jeden 
  • słuchawki 
  • power bank 
  • dla brodaczy - kosmetyki do pielęgnacji brody, np. olejek, balsam, pomada, szampon, szczotka z włosia dzika itp. 
gdzie kupić: allegro, beardshop.pl , thebushybeard.com


  • fajka wodna lub/i melasa/tytoń - nigdy nie paliłam tytoniu, ale jeśli chodzi o melasę, polecam te świeże smaki, jak np. arbuz, truskawka, cola czy jabłko ;) 
źródło: fajkowo.pl
  • kolorowanki dla dorosłych, jeśli lubi takie rzeczy i szczególnie jeśli jest studentem :) ta propozycja jest też idealna, a może i lepsza, dla kobiet! :) Oczywiście tematyka kolorowanek jest bardzo różnorodna - ja wybrałam Harrego Pottera, bo który fan by taką pogardził? 
źródło: empik



Oprócz tego, dla swojego sportowca, rozejrzyj się za: 

- shakerem, np. z napisem "całe życie masa" :)
-rękawicami bokserskimi lub innymi akcesoriami typowymi dla sportu, który uprawia lub chce uprawiać
- koszulką na trening z motywującym lub śmiesznym napisem
- fajnym ręcznikiem 
- kubkiem z napisem motywującym
- odżywkami
- rękawiczkami na siłkę
- kalendarzem sportowym 
- szalikiem/czapką/rękawiczkami do biegania zimą
- pulsometrem
- pasem na siłownię
- odzieżą termiczną
- skarpetkami oddychającymi 
- plecakiem/torbą sportową
- nakładką żelową na siodełko roweru
- batonami proteinowymi

Co dodałybyście i dodalibyście, drodzy mężczyźni, do tej listy prezentowych pomysłów?:)
Pochwalcie się co zakupiłyście swoim chłopakom w tym roku lub jaki był prezent, z którego najbardziej się ucieszył!:) 



8 komentarzy:

  1. Fajne, kreatywne pomysły :) ja dla mojego już mam połowę prezentu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hum... mój niestety ma tak wyszukany gust, że niestety ciężko jest w niego trafić. Coroczne prezenty to droga przez mękę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gry na xboxa, dresik, słuchawki do xboxa, zegarek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły na prezenty. Ten pomysł z koszulką reprezentacji polski tak mi się spodobał, że kupię mu taką pod choinkę. Mój chłopak na mikołaja dostał od mnie breloczek do kluczy z orgonitem w kształcie serduszka i bardzo mu się spodoba, ponieważ orgonit będzie go chronił przed negatywnymi energiami a po drugie spojrzawszy na niego zawsze pomyśli o mnie :-) Jeśli ktoś jest zainteresowany czym jest orgonit i jak wygląda to polecam odwiedzenie strony http://www.magicstones.co. Mają dużo pięknych orgonitów. Mogą być osobiste, do pracy, breloczki z orgonitem lub nawet biżuteria orgonitowa. Właśnie u nich kupiłam jego breloczek a sobie kupiłam orgonit z mandalą dedykowaną. Jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam. Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś miałam mega problem z prezentem, ale teraz mamy takie "kontrolowane zaskoczenie" :D wymyślamy dla siebie kilka opcji, co chcielibyśmy dostać, a ta druga osoba wybiera jeden prezent z tych kilku :D

    Fajne pomysły, ale np u mnie piłkarskie w ogóle by się nie sprawdziły :) chociaż gry takie jak jenga - ekstra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo podoba się pomysł na grę planszową - tyle teraz w naszym świecie wszechobecnej elektroniki, że taka planszówka to szansa, aby pobyć trochę ze sobą i porozmawiać po ludzku, jak za dawnych czasów ;) Poza tym fajnym pomysłem są też prezenty spersonalizowane, jak chociażby kubek lub koszulka ze specjalnym nadrukiem. To moje typy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście uważam, że dawanie ubrań jest zawsze w modzie, jakiś T-shirt czy koszula facetowi się przyda. Można też pomyśleć o jakimś innym upominku, ja na przykład zastanawiam się nad wejściówką do leszczyńskiego aerotunelu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupuję mojemu mężczyźnie zawsze jakiś dobrej jakości krawat, koszulę, spinki do mankietów itp. Lubi się elegancko ubierać i zawsze sprawia mu to przyjemność. Ze sklepu Grand Moda Męska zawsze wychodzę obładowana ;) Ważne, że nosi to i przydaje mu się :)

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!