wtorek, 10 listopada 2015

Moja wishlista, czyli prezentowe inspiracje fit-dziewczyny! :)

Postanowiłam pierwszy raz stworzyć  popularną na blogach przed świętami "listę życzeń" :) Mam nadzieję, że komuś przyda się taka lista pomysłów na prezenty w ramach inspiracji :) Będą to propozycje dla dziewczyny, żony, siostry, córki, przyjaciółki! Na pewno niejedna kobieta podpisałaby się pod tymi życzeniami, nawet jeśli nie koniecznie jara się ćwiczeniami czy dietą. 




Wybrałam takie produkty, których nigdy nie kupiłabym sobie sama. Nie ma co ukrywać, jestem studentką, a moje własne dochody są bardziej sporadyczne, niż stałe :) Czasami po prostu żal jest wydać pieniądze na - nie oszukujmy się- zachcianki! Też tak macie? ;) 

1. Gym Hero 


Która fit-dziewczyna nie marzy o akcesoriach z kolekcji Gym Hero? Wszystko tam jest cudowne, ale na coś trzeba się zdecydować ;) Swój shaker już mam, jednak podpowiadam, że na szejkery Gym Hero jest naprawdę popyt! I to nie tylko wśród osób, które piją odżywki, bo to śliczne naczynie skutecznie motywuje do picia odpowiedniej ilości wody ;) 
Moje top produkty tej marki, to:


miseczka na owsiankę -> klik
kubeczek -> klik
legginsy klasyki ->klik
legginsy jungle -> klik

2. Książki 


Książki na prezent, to zawsze dobry pomysł, o ile wiemy, że ktoś lubi czytać ;) Tematyka, która mnie ostatnio interesuje, to rozwój osobisty i motywacja oraz podróże. Szukam też mega wciągającej powieści, którą czyta się jednym tchem - może mi coś polecicie? :) 


Świetnym pomysłem na prezent jest także nowość Elizabeth Gilbert, "Wielka magia - odważ się żyć kreatywnie" w zestawie z notatnikiem :) Uwielbiam autorkę za powieść "Jedz, módl się, kochaj". Jestem ciekawa jak notatnik wygląda w środku, niestety taki zestaw sprzedawany jest chyba tylko na Allegro: klik

Na pewno znacie też autorkę felietonów z serii "Bóg nigdy nie mruga"? Jej nowa książka, to złote myśli inspirowane podróżami do Polski! Jest to swoisty kalendarz z 12 nowymi "lekcjami", cytatami z pozostałych książek i miejscami na notatki. Świetna opcja! 

3. Szlafrok - kimono 


W moim mieszkaniu jest na tyle ciepło, że ciepły szlafrok odpada, ale jednak przydałoby się zarzucić coś na siebie z rana. Śliczne są teraz bieliźniane kimona! 

H&M: bordowykolorowe

4. Biżuteria


Nie mogę przeboleć, że zgubiłam prezent, który sprawiłam sama sobie jakiś czas temu :( Źle zapięłam i po prostu wróciłam do domu bez. Sierota. Nie rozstawałam się z celebrytką z grawerem "never give up", dlatego za nią tęsknię ;) Podaję link do naszyjnika, a przy okazji rozejrzyj się - w sklepie jest duży wybór biżuterii dla fanek różnych dyscyplin sportowych: klik 


5. Odżywka myjąca do włosów kręconych Living Proof 


Odżywka myjąca zastępuje metodę mycia OMO oraz dwuproduktową pielęgnację. Włosy kręcone mają ją bardzo polubić. Niestety nie jest to tani produkt.


6. Woda toaletowa 


Przed Świętami powstają limitowane zapachy na tę okazję, na przykład w The Body Shop czy Yves Rocher. Najbardziej spodobała mi się śliwkowa woda toaletowa Frosted Plum z The Body Shop <3 


Wąchając, przypomniało mi się, że już w ubiegłym roku podobała mi się śliwka, tylko nie pamiętam, czy akurat z tego samego sklepu :) 

7. Herbatka 


Ostatnio, szkuszona zapachem, zaszłam do sklepu Czas na Herbatę. Nie mogłam się nawąchać tych cudownych aromatów! Koszt takiej herbatki, to od 10 do 20 zł za 100 g :( Najpiękniejsze według mnie są świąteczne zapachy cynamonu i pomarańczy! Są też mieszanki suszonych i kandyzowanych owoców, nie zawierające herbaty, dzięki czemu smakują dokładnie tak, jak pachną! Zakochałam się w owocowej mieszance z wiśnią w roli głównej <3 



8. Świeca WOODWICK Trilogy 


Coś dla miłośników świeczek. Świece Woodwick w przeciwieństwie do Yankee Candle nie zawierają parafiny, która u niektórych wywołuje bóle głowy. Dodatkowo, knoty wykonane są z naturalnego drewna, dzięki czemu w trakcie palenia słychać odgłos "skwierczenia", jak w ognisku czy kominku :) Czymś fajnym jest warstowe ułożenie wosków o trzech zapachach. Musimy czekać, aż wypali się pierwszy kolor, aby odkryć kolejny zapach :)



















Moje typy, to Fresh&Clean (bo uwielbiam zapach świeżego prania) lub Summer Fruits :) 
Podaję link do sklepu: klik

Dziewczyny lubią wszystko! 

Inne pomysły na prezenty dla miłośniczek aktywności:
  • top z motywującym napisem (np. firmy slfwear.com, deadlift.com, 1morestore.pl, carver44.com, sklep.pakerzy.org)
  • płyta z treningiem, książka Ani Lewandowskiej, Chodakowskiej, czy Natalii Gacki,
  • książka kucharska o zdrowej żywności czy też z przepisami na odchudzone wypieki,
  • ładna mata do ćwiczeń, 
  • fit-wypieki, owsiane ciasteczka, proteinowe batony - najlepiej własnej roboty! 
  • domowa granola w słoiczku, na przykład z tego przepisu: klik

  • piłka gimnastyczna,  guma do ćwiczeń, ekspandery, obciążniki na kostki (jeśli ćwiczy w domu)
  • hantle regulowane, sztanga, kettlebell, step (jeśli ćwiczy w domu siłowo i ma miejsce)
  • karnet na wymarzone zajęcia: pole dance, twerkout, zuma, taniec, basen, siłownia, fitness, crossffit,
  • torba sportowa, 
  • designerska butelka na wodę,
Allegro
  • słoiczek z uchem na koktajle,
  • zegarek do biegania lub do treningu z pulsometrem,
  • zapas zdrowej żywności (może brzmi dziwnie, ale ja bym się ucieszyła!), np. mąka kokosowa,  gryczana, sól himalajska, nasiona chia, maca, płatki owsiane, olej kokosowy, siemię lniane, mleko roślinne, 
  • motywacyjny kalendarz ścienny lub w formie notesu 
  • odżywka białkowa (jeśli używa)

Dziewczynom z reguły naprawdę łatwo jest zrobić prezent! Fajnie, gdy zna się jej upodobania i celuje się w konkretny obszar zainteresowań, ale jeśli nie znasz jej tak dobrze, to ucieszą ją:


  • wielkie kapciuchy,
  • świąteczne zabawne skarpety, 
  • termofor,
Oysho 


New Look... Ten słoń, to też termofor! <3
  • seksowna lub śmieszna pidżamka,
  • szlafrok 
H&M oraz Oysho 

  • bielizna - świąteczna lub sensualna 
  • rajstopy, zakolanówki, 
  • ubranie,
  • dla miłośników muzyki - płyta, 
  • karta podarunkowa, 
  • kosmetyki kolorowe, 
  • kosmetyki do kąpieli, pod prysznic, 
  • kremy, balsamy, peelingi do ciała, 
  • kubek termiczny, termos 
  • designerska butelka na wodę,
  • słoiczek z uchem na koktajle,
New Look - przepraszam, że tak dużo z New Looka, ale ostatnio jak tam weszłam, zachwyciłam się :) Na pewno znajdziecie też takie cuda w sklepach on-line :) 
  • czapka 
  • zegarek, bransoletka, naszyjnik "celebrytka"
  • kalendarz  w lubianej tematyce
  • notes, 
  • etui na telefon, tablet 
  • saszetka na kosmetyki,
  • zapach do pokoju, 
  • ekotorba z ciekawym nadrukiem,
  • ozdoby do pokoju 
napis, lampki w serce - New Look; szkatułka, poduszka, litery na ścianę- H&M klik1,  klik 2 ;


zajrzyjcie też do Home&You i tym podobnych sklepów 
  • wizyta w spa/u kosmetyczki, 
  • masaż 
  • lub... wspólny spacer, kolacja, wyjście do kina, teatru, opery czy pubu, lub też wycieczka za miasto ;) 
  • Najlepiej jednak słuchać bliskiej osoby i wyłapywać jej potrzeby ;) 

EDIT! JESZCZE KILKA DODATKOWYCH POMYSŁÓW :) 

Dostałam niedawno newsletter ze sklepu internetowego Dawanda, dlatego inspiracje pochodzą właśnie z tej strony.  Podaję linki, jednak możecie szukać podobnych rzeczy gdzie indziej ;) 

  • Jeśli chodzi o kubki, totalnie urzekły mnie wszystkie firmy Miamilu <3 klik
  • kolorowa naklejka na klawiaturę - klik , klik 2

  • drewniana podkładka pod kubek z motywującym napisem - klik 1klik 2

  • notes - o tym już pisałam, ale znalazłam ciekawy przykład :) dokładniej, jest to eko-notes ;) klik
  • magnesy z inspirującymi hasłami - klik  :) Widziałam też kiedyś opcję spersonalizowanych magnesów ze zdjęciami, w formie instagramowym :) 

  • naszywki dla fanek DIY! tu akurat drogie, ale wystarczy poszukać, na pewno znajdzie się coś tańszego :) Idealne na shorty, jeansową kurtkę czy torbę ;) klik
  • Dla biegaczy i biegaczek a także mistrzów innych dyscyplin sportowych - wieszak na medale, czyli tzw. medalówka! allegro klik


  • organizer na biżuterię- szkatułka lub stojaczek 
  • stolik/podkładka pod laptopa
  • selfie stick
  • śliczna lub bardzo elegancka parasolka klik

  • hamak 
  • pokrowiec na matę klik

Macie już pomysły na prezenty dla bliskich? Skorzystacie z moich podpowiedzi? A może chcielibyście dostać coś z tej listy? :) 


7 komentarzy:

  1. Wow, dzięki za całą masę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie przygarnęłabym co drugi prezent ;) Szczególnie cieszyłabym się z miski na owsiankę, z jakiejś książki lub uroczych ciepłych skarpetek. A ten słoń termofor to mnie mega rozczulił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do słonika milutko byłoby się przytulić :)

      Usuń
  3. Genialne pomysły, chciałabym wszystko ;) ciuszki Gym Hero zdecydowanie bym przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak moja lista życzeń ;) ;p Świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna lista! Chyba chce wszystko :D hehe to prawda.. Dzieczyne jest bardzo latwo zadowolic.. Ja to sie ze wszystkiego cisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super lista, na pewno każda z nas znajdzie tu coś dla siebie :) co do herbaty, w poniedziałek właśnie byłam na zakupach w galerii nadlowej i przechodziłam obok sklepu z herbatami. Często kupuję takie sypane herbaty, dlatego wiem jakich cen mniej więcej oczekiwać. Natomiast w tym sklepie jeszcze nigdy nie byłam, ale weszłam. Chodzę, patrzę. Na słoikach wszędzie cena i wszystkie herbaty są mniej więcej po 9,99, 11.99 i 13,99. Kupiłam dwie na zdrowy sen i pieczone jabłko, ale zapłaciłam tyle, jakbym te herbaty były zbierane przez królową Wielkiej Brytanii, i jak potem się okazało te ceny to były za 50g...

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!