czwartek, 10 września 2015

Kolekcje sportowe w przystępnych cenach jesień/zima 2015

Wiem, że spodobały Wam się moje ostatnie "przeglądy" letnich kolekcji sportowych :) Postanowiłam więc ponownie zebrać w jedno miejsce zajawki nowych ubrań z sieciówek :)
Żeby przejść do sklepu, wystarczy kliknąć w cenę pod zdjęciami.
Dajcie znać na co macie największą chrapkę! A może już coś upolowałyście? :)



Pull&Bear 


Zaczynam od najsłabszej, moim zdaniem, kolekcji. W tym sezonie w Pull'u nie ma na czym zawiesić oka, ani na co "dobrze" wydać pieniędzy. Wybrałam jednak dwie ciekawsze rzeczy:

 >>59,90 PLN<<

Dwustronny top  >>59,90 PLN<<

H&M 

Tutaj nie mogłam się zdecydować, co Wam pokazać :) Świetnie, że H&M pomyślał o kolekcji outdoor specjalnie na jesień/zimę! 
Stanik sportowy >>39,90 PLN<<


Legginsy - piękne wzory >>79,90 PLN<< 

Legginsy modelujące z podwyższoną talią - mega! >>139,90 PLN<<

Te spodnie są ciekawe - kto ma już dość legginsów?  >>79,90 PLN<<

No i cudeńko: CIEPLUSIE legginsy, podszyte meszkiem >>139,90 PLN<<

 Zostajemy w zimowych klimatach - polarek >>129,90 PLN<<
Mam prawie taki sam, czarny-polecam:)
Szybkoschnąca, bezszwowa kurteczka >>129,90 PLN<<

Bershka 

Tu, przynajmniej w sklepie on-line, bo nie wiem jak w stacjonarnych, od wyboru aż się oczy świecą! :) 

Zacznę od czegoś cieplejszego - spodnie dresowe >>89,90 PLN<<

Techniczny sweter z dużym kapturem >>129,00 PLN<<

Legginsy "dont' stop" >>89,90 PLN<<

Legginsy "Play to win". Nie wiem dlaczego takie tanie, ale TANIE :) >>44,90 PLN<<

Mój ulubiony kolor tej jesieni! Widoczne szwy fajnie kształtują pośladki. >>89,90 PLN<<

Ślicznośći! >>79,90 PLN<<

Gdyby ktoś już tęsknił za latem, może je sobie przedłużyć. Śliczne kwiatuszki połączone z geometrycznymi wzorami >>89,90 PLN<<

Coś dla fanek militarnego stylu i siateczek >>99,90 PLN<<

Według producenta - biustonosz high support, czyli duże wspomaganie. Dostępny także różowy :)  >>79,90 PLN<<

Ostatnio bardzo podobają mi się ten krój topów! >>39,90 PLN<<

Uff... Ostatni sklep przed nami, zobaczmy co proponuje...

Oysho


Zakochałam się w tym bordowym zestawie :) >>149,00 PLN<<  
Szkoda, że wchodzimy w wyższe ceny :(

























Dwustronny stanik: bordo i róż :) >>99,90 PLN<<


Czyż nie piękny? To chyba ten kolor tak na mnie działa :) >>99,90 PLN<<

Moja druga miłość z tej kolekcji - dresy moro >>229,00 PLN<< Dlaczego tak drogo?:( 


 Klimaty niemal sylwestrowe - błyszczący stanik >>69,90 PLN<<

Siateczki królują w kolekcji Oysho >>149,00 PLN<< 


Bluza - moja miłość number 3 :) >>129,00 PLN<<

Zorza polarna :) >>149,00 PLN<< 

To wszystko w tym poście :) Było chyba co oglądać? :) Która kolekcja  najbardziej się Wam spodobała? Na coś się skusicie? :) 

8 komentarzy:

  1. Te topy do talii są świetne :) kupiła mnie bluza z Oysho! Ja co prawda na razie nic nie potrzebuję, a i oszczędzam, ale czekam na kolekcję z Gym Heroes, bo wzory wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Nie dość, że nic nie potrzebuję, a wszystko bym chciała, to jeszcze muszę oszczędzać, ale wiem, że wydam u Gym Hero :D

      Usuń
  2. Cudne kolekcje! W takich ubraniach sportowych to aż sama motywacja do ćwiczeń przychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładne i piękne... szkoda ze tylko na szczupłe osoby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo, halo, a dlaczego panie prezentujące ubrania sportowe są skinny, a nie fit? Leginsy prezentowane przez dupkę, która nigdy nie robiła siadów?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh, co zrobisz, nic nie zrobisz :( Szkoda, bo na wysportowanej sylwetce ubrania by się lepiej prezentowały :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Oysho <3 piękne ma tam rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!