niedziela, 14 czerwca 2015

Przegląd kolekcji sportowych cz. 1

Gdzie niedrogo kupić strój sportowy? 

Ostatnio przeszłam się po kilku sklepach w galerii handlowej i o mały włos nie kupiłam kolejnego fit-ubrania! Na każdym kroku kolekcje sportowe krzyczały do mnie "zobacz jakie jesteśmy piękne, kup nas, kup nas" :) Natchnęło mnie to, by zrobić dla Was mały przegląd kolekcji sportowych. Wybrałam po kilka ciekawych pozycji legginsów i topów treningowych z różnych firm :)


Mohito

Zacznę od Mohito, bo akurat trwają tam przeceny (czyli to, co lubimy najbardziej!)





Mango 

również proponuje miłe ceny :) 


Legginsy  139 zł 69 zł


  Wiatrówka 189 zł 94 zł


Biustonosz 89 zł 44 zł

H&M

Jak zawsze tanio i dobrze. Uważam osobiście, że staniki sportowe H&M nie są jakościowo dużo gorsze od marek z wyższej półki. Posiadam jeden już jakieś 2 lata i wciąż leży idealnie, praktycznie się nie rozciągnął.


Skoro mamy lato, przydadzą się krótkie spodenki. Mam w planach zakup takich na zajęcia Pole Dance- będą idealne. -> 39,90 zł

Albo takie.. Które fajniejsze?  39,90 zł
Legginsy 3/4 galaxy -> 69,90 zł
Biustonosz sportowy z usztywnianymi miseczkami 79,90 zł

Bershka 

Kolekcja sportowa Bershki mega przypadła mi do gustu. Bardzo kobieca i delikatna. Kilka zajawek cudeniek, które chciałabym mieć:


Legginsy 99,90 zł


Koszulka z ciekawymi plecami  69,90 zł


Spódnico-szorty- na trening i na co dzień  79,90 zł


Mój faworyt. Mam słabość do fikuśnych pleców! Top 69,90 zł

PULL&BEAR 

Ta kolekcja odznacza się motywującymi hasłami :) Bardzo lubię!


Koszulka 59,90 zł, spodenki 79,90 zł


Krótki top 59,90 zł


Szorty 89,90 zł


Skusiłybyście się na coś z moich propozycji? Na co aktualnie polujecie? ;) 

6 komentarzy:

  1. Pull&Bear i H&M mają super te kolekcje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie tez dziś napisalam posta o odzieży sportowej w sieciówkach :) ale powiem szczerze, że pominęłam między innymi mohito i mango, a bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że sport stał sie modny! te spodenki z h&m... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. boski ten top z bershki <3 ja sportowe ciuszki lubie tez kupowac w oysho, cudownie przyjemne materialy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę zajrzeć do Bershki :)

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!