środa, 22 kwietnia 2015

Jak wysmuklić ciało w tydzień? Kilka tricków!

Oczywiste jest, że jeśli zaskoczyła Cię wiosna, w tydzień niewiele zmienisz w swoim ciele. Aby schudnąć, potrzebujesz więcej czasu i dużo trudu włożonego w regularne ćwiczenia i odżywianie. Oczywiście dzięki idealnej diecie i intensywnym ćwiczeniom jest możliwe schudnąć w tydzień od 0,5 do 1 kg ;) Ale ja chcę Wam przekazać kilka tricków, dzięki którym poczujecie się lżej i może nawet nieco smuklej – głównie za sprawą pozbycia się wody, która zatrzymuje się w organizmie i tworzy „opuchliznę” ;)
Michelle Lewin kiedyś wrzuciła takie porównanie. Na pierwszym zdjęciu sylwetka z czasu, gdy trzymała idealną dietę, jadła czysto i spożywała mało soli. Drugie zdjęcie zrobione zostało.. 2 dni później! Nie, Michelle nie przytyła! To woda zebrała się w jej ciele na skutek spożycia posiłków bogatych w sól i cukier!

Tricki dla ciała na plażę 

1)      Codziennie pij dużo wody. Na każdy kilogram masy ciała powinno przypadać 30 mililitrów wypitej wody. Przy wysiłku fizycznym trwającym do godziny, należy spożyć dodatkowo 400-600 ml płynu, a jeśli ćwiczysz ponad godzinę, wypij jeszcze 1,2 litra! Przy okazji, może przez tydzień uda Ci się wyrobić zdrowy nawyk nawadniania ;) Dzięki temu pozbędziesz się wody, która tworzy lekką opuchliznę całego ciała. Picie wody sprzyja także redukcji cellulitu wodnego. Kolejne rady, które przeczytasz, również mają ten sam cel! J
2)      Unikaj napojów odwadniających, czyli kawy, czarnej herbaty i alkoholu! Pij zioła i zieloną herbatę oraz oczywiście wodę z cytryną.
3)      Stanowczo ogranicz solenie. Dieta bogata w sól również zatrzymuje wodę i skutkuje opuchlizną wodną.
4)    ODSTAW SŁODYCZE! To tylko tydzień! (ale zastanów się też nad ograniczeniem ich do minimum w przyszłości)
5)      Nie jedz słonych przekąsek, czipsów, precelków, paluszków. Zauważ, że wiele produktów spożywczych, takich jak choćby chleb, jest już solonych.
6)      Nie jedz fast food’ów i tłustych majonezowych sosów.
7)      Nie pij soków, nektarów ze sklepu –mają bardzo dużo cukru. Postaw na świeżowyciskane lub jednodniowe.
8)      Nie pij gazowanych napojów typu cola...

9)      Postaraj się nie słodzić cukrem. Spróbuj stewii lub ksylitolu.Cukier karmi nasz cellulit!
10)      Unikaj smażenia na głębokim tłuszczu.
11)   Unikaj jogurtów owocowych, serków, produktów "light".
12)   Unikaj wzdymających potraw, ciężkich do strawienia.
13)   Jeżeli czujesz się bardzo „ciężko” i posiadasz wyciskarkę lub sokowirówkę, możesz zrobić jednodniowy detox. Cały dzień pij soki owocowe, warzywne, owocowo-warzywne i dużo wody. Postaraj się, aby Twoje soki sporządzone były z całej gamy kolorów! Jeśli jednak masz wrażliwy żołądek, uważaj, bo cały dzień na surowym, może przysporzyć Ci problemów trawiennych.
14)   OPAL SIĘ! J Opalone ciało wygląda szczuplej i apetyczniej, a mięśnie stają się bardziej widoczne! Możesz wypróbować balsamy tworzące stopniową opaleniznę lub jeśli wolisz szybszy efekt, pozostaje solarium lub zdrowsze opalanie natryskowe. 
15) Ćwicz. A przed wyjściem na plażę... poćwicz te części ciała, na których chcesz uwidocznić mięśnie :D Na przykład zrób serię brzuszków :) Mięśnie po treningu są spięte i napompowane, przez co wydają się większe. 
16) Napinaj brzuch. Niech w nawyk wyjdzie Ci lekkie napinanie brzucha przy każdym wydechu! Na plaży również. Nie wciągaj go, tworząc nienaturalną wklęsłość, ale napinaj ładnie mięśnie :) 

Dajcie znać, czy zadziałało! :) Nie obiecuję spektakularnych zmian, ale brzuch po tygodniu czystego, zdrowego jedzenia, powinien wyglądać o niebo lepiej! :) Szczególnie jeśli przez długi czas zaniedbywałaś/eś zdrowie, karmiąc się śmieciowym jedzeniem! 

9 komentarzy:

  1. Wszystko prócz opalenizny wiążę się z zdrowym trybem życia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rady! Mam nadzieję, że i u mnie dadzą rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wskazówki super, u mnie jest tak, że nie słodzę, nie jem fastfoodów, czipsow i innych słonych przekąsek - po prostu mnie nie ciągnie, ale SLODYCZE to małe przekleństwo ! Mimo, że nie jem tyle czasu, to po świętach po prostu co chwile coś wciągam... tragedia! Muszę wziąc się w garsc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Supr motywacja i naprawdę zmiana nawyków to nic prostszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo proste i łatwe do wprowadzenia reguły w życie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. od chyba większości się stosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To proste wskazówki na zdrowy styl życia <3 większość stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ślicznie :)
    Pozdrawiam :)
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie Michelle wygląda korzystniej na drugim zdjęciu, na pierwszym robi wrażenie za chudej (aczkolwiek mięśnie brzucha ma pięknie wyrzeźbione).

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!