niedziela, 18 stycznia 2015

Fitstagram- motywacje z Instagrama :)

Ostatnio założyłam Instagram (@doniafit) i trafiłam tam na sporo motywujących babeczek :) Wpadłam na pomysł, żeby podrzucić Wam linki na ich profile na Insta oraz na Facebooku, jeśli takowy mają :)



Dobre, bo polskie!

Zacznę od Polek, bo są nasze i najpiękniejsze! ;)


Sylwia Szostak - moja muza- piękna, pracowita i inteligentna. Jest niesamowita i tyle. Instagram, Fanpage


Daria Kołodziej - najlepszy polski tyłeczek, choć zamieszkały w Norwegii ;) Na jej profilu znajdziecie dużo zdjęć porównawczych- jej przemiana budzi podziw! InstagramFanpage


Wiktoria Szczęśniak - moje najnowsze odkrycie z efektem WOW. 17-latka, która może już pochwalić się udanym debiutem w zawodach bikini fitness. Mieszka w Paryżu, ale o Polsce nie zapomina ;) Bardzo radosna i pozytywna dziewczyna! InstagramFanpage

Reszta świata :) 

Malin Bjork, Instagram

Stephanie Davis InstagramFanpage

Lauren Drain InstagramFanpage

Emily Skye InstagramFanpage

Jessiebabyfit Instagram

Jelly Devote InstagramFanpage

Foxyfit_ Instagram

Katy Hearn - profil z filmami prezentującymi ćwiczenia- fajna inspiracja gdy brak pomysłów! Instagram

A Wy kogo obserwujecie? :) 

9 komentarzy:

  1. sama nie wiem, zawsze gdy widze takie zdjecie, zastanawia mnie co kieruje kobietami, aby sobie taka fotke strzelic. Juz samo rozebranie sie i pstrykniecie foty w lustrze (koniecznie widoczny Iphone) graniczy z pustostanem...Pewnie to trenerki,czy modelki, i zyja z tego. ich cialo to kapital. Jednak uwazam, ze wzrowanie sie tymi "Robokopami" to przesada. I te obcisle gacie, sztuczne biusty, botoks. Co tu podziwiac? ZDiewczyny troche wiecej wiary w siebie, anie w te sztuczne "toto"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. wiele z nich wpisałam sobie teraz do insta:DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że sama nie do końca chce wyglądać jak te kobiety, nie zmienia to faktu, że lubię oglądać ich zdjęcia i bardzo mnie inspirują do dalszego działania ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie - to ich ciężka praca mnie motywuje :) No i przy okazji można dowiedzieć się sporo ciekawych rzezy odnośnie treningu i diety ;)

      Usuń
  4. Nie znam ich :)
    Pozdrawiam, fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wklejałaś zdjęcia do swojego postu to pytałaś o zgodę tych dziewczyn czy możesz umieścić ich zdjęcia na blogu czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytałam, zrobiłam im darmową promocję ;)

      Usuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!