czwartek, 1 stycznia 2015

#31chwil, czyli grudzień w zdjęciach

W połowie grudnia spóźniona dołączyłam do foto wyzwania Różowej Klary, 31 chwil. Zdjęcia umieszczałam na Instagramie, aby uniknąć bombardowania fanpage'a treściami nie związanymi z fitnessem :) Zapraszam przy okazji na mój Instagram, gdzie łatwiej i szybciej wrzucać zdjęcia, niż na fejsa - dlatego czasem, gdy nie ma mnie na fanpage'u, znajdziecie mnie tam:)
Celem tej notki jest podsumowanie tego wyzwania, a tym samym miesiąca grudnia:) Wybrałam kilka najważniejszych zdjęć :)  

Zacznę od chorego Rayyanka, którego czeka amputacja nóżki. Mamy miesiąc,  żeby zebrać pieniądze na operację w Stanach, która pozwoli mu chodzić i dorastać jak inni ludzie. Wystarczy parę złotych, w grupie siła- zachęcam do pomocy! A pomóc można tutaj: SIEPOMAGA

Kolejną akcją, do której się przyłączyłam jest Karma Wraca. Wystarczy zrobić selfie z takim napisem i dodać hashtagi #1selfie1posiłek#karmawraca#karmimypsiaki . Taki mały gest wystarczy, by nakarmić głodnego psiaka! Pozostało jeszcze ponad 2000 psów do nakarmienia, więc do dzieła ludzie:) https://karmimypsiaki.pl/karmawraca


Czas dla siebie i przyjaciół- make up, strój i można podbijać świat;D Kobieta, która dba o siebie, to piękna kobieta. Zawsze to powtarzam! 


Dbanie o siebie nie zawsze wiąże się z wydatkami, ale czasem tak :D 


Tu nic chyba nie muszę dodawać <3 


Secret przetestowany i pokochany:) Na recenzję zaprszam tutaj  :) 


Targi Ślubne na Torwarze były wspaniałe! Pozytywnie mnie zaskoczyły, polecam wszystkim planującym ślub, ale nie tylko! 


Pierwszy raz coś wygrałam, to się chwalę:) Suchy olejek do twarzy. Zaczęłam testować, póki co ciężko powiedzieć, czy działa- moja cera jest w tragicznym stanie :( 


No i wchodzimy w klimat Świąt <3 Warszawa pięknie oświetlona nie tylko na starym mieście:) Polecam wieczorne spacery! 


Paznokcie muszą też być w świątecznym klimacie!:) Ręcznie malowane. Więcej prac Moniki tutaj :) 


Fit wypieki, ale nie tylko fit! ;) 


Home sweet Home.. :) W tym roku choinka cała na biało-srebrno! Był to bardzo dobry pomysł- patrzenie na nią relaksuje :) OBOWIĄZKOWO od zawsze, żywa i pachnąca. A jaką Wy macie choinkę?:) 



Prezenty od Ukochanego <3 Top Nike, którego sama bym sobie nigdy nie kupiła, czerwona szminka oraz zegarki w stylu sportowym. Już nigdy nie będę narzekać, że nie mam ozdoby na rękę ;D 
Brzuch po Wigilii wyglądał zadziwiająco ładnie! Po 3 dniach jedzenia ciast, nie było już tak dobrze. Ale zawsze to jakiś postęp! Kiedyś od wigilijnego stołu odchodziłam w ciąży spożywczej:) 
Pochwalcie się swoimi prezentami! 


Niespodzianka prosto z belgijskiego Primarka - fit skarpetki:D Cieszyłam się jak dziecko :) 


Spódnica z Sylwestra 2013/2014 nie przechodząca dziś przez tyłek, to również wielkie wydarzenie grudnia:D 

A po Świętach maratony filmowe. Oprócz romantycznych "bajek", cenię dobre kino. "Służące" uważam właśnie za dobrą i mądrą produkcję. Kto widział?
Jestem też na tyle zachwycona polskim filmem "Bogowie", że wybrałam się po raz drugi do kina, co nigdy do tej pory mi się jeszcze nie zdarzyło. 


No i Sylwester! Cały dzień zastanawiałam się nad makijażem. Postawiłam na mocną szminkę w kolorze fuksji, kreski eyelinerem, a powiekę umalowałam neutralnymi cieniami- odcienie beżu:) Jedynie na dolnej powiece pojawił się granatowy akcent;)


Przepraszam, że selfie łazienkowe, ale niestety tam najlepsze światło :D 
Miałam pokazać Wam sukienkę;) Kupiłam ją już chyba 4 lata temu i miałam na sobie na 3 Sylwestrach! :) Szpilki miałam ostatecznie czarne;) 
A jakie były Wasze kreacje? :)


Rok minął nie wiadomo kiedy! Zostawiamy za sobą wszystkie przykre sprawy, które przyniósł nam 2014 rok i staramy się wejść w nowy, 2015, z czystą kartą, nadzieją i postanowieniami! Bierzemy życie w swoje ręce! 
Szczęśliwego Nowego Roku! :) 

3 komentarze:

  1. Śliczne podsumowanie. Cudowne skarpety :). Strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz takie szczupłe nogi
    ja na swoje nie mogę patrzeć
    ale to dlatego, że są dla mnie za chude właśnie
    chciałabym mieć sexy umięśnione i żeby mi tłuszczyk nie szedł w brzuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka :)
    Pozdrawiam, fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!