sobota, 13 grudnia 2014

Gdy Ci się nie chce, zawsze pomyśl dlaczego zaczęłaś i po co to robisz,
a jeśli to nie pomoże, wymyśl sobie
nowy
powód!


Uwaga! Niektóre teksty są tak głupie, że aż motywują :D

Dlaczego mam ruszyć dupę na trening?

Żeby zachwycać się sobą w lustrze
Żeby sprawdzić na własnej skórze, jak to jest gdy zmienia się ciało
Żeby zrobić motywacyjne selfie i podpisać "tak wygląda Determinacja".. albo "yeah, she squats!" :D
Żeby inspirować innych swoją metamorfozą

Żeby to mi wszystkie zazdrościły
Bo jeśli nie zrobię tego treningu, jutro będę żałować
Bo stracę dzień, który ma przybliżyć mnie do celu
Bo rozleniwię się jeśli dziś odpuszczę - i nie wrócę do treningów
Bo nie chcę za miesiąc czy trzy powiedzieć: "kurde, gdybym ćwiczyła, dziś bym już osiągnęła cel, a tak muszę zaczynać od  nowa!"
BO NIE CHCĘ WCIĄŻ ZACZYNAĆ OD NOWA!

Bo jeśli przestanę ćwiczyć, znajoma mnie przegoni w efektach!
Bo ONA* na pewno ćwiczy!  *ona-dziewczyna o którą jesteś zazdrosna
Bo gdy ja się poddam, inni w tym czasie będą ciężko pracować i dojdą do celu
Bo nie chcę dać nikomu satysfakcji z mojej porażki
Bo nie chcę by za plecami mówili, że ćwiczyłam, bo to modne, ale jestem za słaba by kontynuować!
Bo chcę usłyszeć komplement od koleżanek
Bo chcę usłyszeć jak mój chłopak się jara moim ciałem i jak podziwia moją wytrwałość!
Bo jeśli nie wezmę się za siebie, na plaży będę żałować.
Bo na plaży chcę czuć na sobie wzrok mężczyzn... i kobiet!

Bo chce być sexy as fuck tego lata!
Chcę się wyróżniać z tłumu!
Chcę się czuć pewna siebie i powalać wszystkich na kolana!
Bo chcę włożyć koszulkę z odkrytym brzuchem!

Bo tym razem chcę przymierzyć shorty i bikini i być zachwycona brakiem cellulitu!
Pokażę wszystkim, że jestem silna - fizycznie i psychicznie!
Chcę, żeby kopary opadły wszystkim, którzy we mnie nie wierzyli!
Bo może właśnie ten trening będzie przełomowy dla mojego ciała!
Bo trening poprawi mi humor
Bo chcę powiedzieć sobie "już po krzyku", leżeć na macie i śmiać się do siebie :)
Bo muszę się wyżyć za wszystkie problemy! Zadeptać je, wytupać, wypalić!
Bo pragnę być z siebie niesamowicie d u m n a !
Bo... jeszcze nigdy nie żałowałam treningu!:)

A Ty co dopisałabyś do tej listy? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!