poniedziałek, 13 października 2014

Liebster Blog Award - zostałam nominowana i nominuję:)


Liebster Blog Award, czyli w moim tłumaczeniu nagroda dla ulubionego bloga ;D! Zostałam nominowana przez Vicky Vampire, za co dziękuję i zapraszam na jej stronę. Na czym polega zabawa?

1. Odpowiedz na 11 moich pytań.

2. Nominuj 11 kolejnych blogów.

3. Zadaj im własne 11 pytań.

4. Nie możesz nominować bloga, od którego otrzymałeś nominację.



Myślę, że moje odpowiedzi pomogą Wam mnie poznać bliżej, od trochę innej, bo prywatnej strony. Oto one:

1. Co Cię motywuje/napędza każdego dnia? 
Myśl o tym jak życie jest krótkie, a jak wiele chcę w nim zdziałać.

2. Sposób na wyciszenie?
Po pierwsze yoga. Po drugie książka. Po trzecie muzyka. Po czwarte samotny spacer.

3. Twoje brzydkie/ładne nałogi? :)
Obgryzanie paznokci. Mam to od dzieciństwa i jak już zacznę, to nie kontroluję, szczególnie w dużym stresie. Dlatego robię hybrydy lub po prostu maluję paznokcie – gdy są równe i długie, nie ruszam ich :)

4. Trafiła Ci się złota rybka i bardzo chce spełnić Twoje 3 życzenia. Brzmią one...?

1. Zdrowie dla wszystkich moich bliskich.

2. Aby każdy człowiek potrafił docenić to, co ma. W szczególności bliskich, którzy go otaczają. Ludzie za bardzo dążą do posiadania i nie widzą tego, co jest najważniejsze w życiu. Trzeba sobie uświadomić, że na łożu śmierci, nie będziesz myślał o pieniądzach, których nie zarobiłeś, a o bliskich, których nie potrafiłeś uszanować, których nie doceniałeś, nie uszczęśliwiłeś, którym nie pomogłeś, z którymi mogłeś spędzać więcej czasu, do których mogłeś częściej się uśmiechać, ale już jest za późno.

3. Aby wróciły czasy, gdzie ludzie obywali się bez telefonów i fejsbuków. Gdy umieli ze sobą rozmawiać oko w oko, zawierać znajomości i je podtrzymywać przez lata, gdy nikt nie wyjmował komórki w towarzystwie, by sprawdzić co się dzieje w „ciekawszym” świecie, a dzieci nie bawiły się tabletami od niemowlaka, a rozwijały wyobraźnię poprzez zabawę i zawierały mnóstwo znajomości na podwórku.

5. Deser, który najlepiej Cię opisuje/najlepiej pasuje do Twojej osoby. Dlaczego?
Naleśniki z nutellą i bananami. Chyba nie muszę tłumaczyć, po prostu słodka ze mnie dziewczyna:D

6. Jesteś prezydentem. Pierwsza obietnica, którą składasz ( i spełniasz) to...? 

Zapewniam miejsca pracy, aby nikt nie musiał żyć na obczyźnie i pracować fizycznie z tytułem magistra, ani doświadczać rozłąki z rodziną.

7. Piosenka/film: Tytuł, który kojarzy Ci się z dzieciństwem to...?
Dużo tego! Ale najbardziej chyba jarałam się filmem i książką „W pustyni i w puszczy”.Zbierałam wszystko na ten temat!:)

8. Jaką najważniejszą wartość przekażesz swojemu dziecku?
Że najważniejsze jest to jaki jesteś, a nie to, jak wyglądasz. Że najważniejsze jest dobro. Za tym pojęciem kryje się wiele rzeczy, których pragnę nauczyć swoje dziecko.

9. Słodkie, kwaśne, słone, gorzkie?

Słodkie!

10. Czego przenigdy! w życiu nie zrobisz?

Nie zdradzę.

11. Eko/weganizm i inne zdrowności. Moda, czy wstępujemy w końcu w lepszą erę, która uratuje nam planetę?
Na pewno trochę moda, ale dobra moda, poztywna moda! Każdy sposób jest dobry na rozpowszechnianie zdrowia i podnoszenie świadomości ludzi na temat śmieciowego jedzenia i z drugiej strony pełnowartościowego jedzenia;)

Dziękuję za uwagę, czas na nominacje !:) Zapraszam do zabawy następujące blogerki: 


Oto Wasze pytania. Jako że wszystkie blogi prowadzą pasjonatki sportu, pytania będą głównie w tej tematyce:) 

1) Co było impulsem do rozpoczęcia przygody z fitnessem?

2) Co Cię motywuje do działania?

3) Jak radzisz sobie z porażkami? Jak na nie reagujesz?

4) Co jest dla Ciebie najcenniejsze?

5) Masz szansę na szalone roczne wakacje na słonecznej wyspie, ale musisz rzucić pracę. Poświęcisz ją dla przygody?

6) Ćwiczenie lub dyscyplina sportowa, której nienawidzisz (choć może wykonujesz mimo to?:D)

7) Ukochane ćwiczenie.

8) Ulubiony cheat-meal !? :D

9) Partia TWOJEGO ciała, którą najbardziej lubisz :)

10) Partia ciała, do której ideału najbardziej dążysz :)

11) Rada dla osób, które chcą zacząć żyć zdrowo i na sportowo, ale nie wiedzą jak, a może się boją.

Powodzenia! <3  
-Domi :)

5 komentarzy:

  1. Super sprawa! Na prawdę poruszyły mnie Twoje odpowiedzi i dały do myślenia... Bardzo chciałabym poznać Cię kiedyś na żywo :) Dzięki za nominację, postaram się niedługo sprostać ;) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, jak tylko znajdę chwilę czasu od razu zabiorę się do pracy! :)

    PS nie znoszę "W pustyni i w puszczy" :P Pamiętam jak musiałam do kina jechać, coś okropnego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za cudowne odpowiedzi^^
    Szczególnie podobał mi się punkt 2 i 3 od złotej rybki :) Uważam tak samo, więc bardzo przypadło mi to do gustu :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Kochana Moja za tą nominację. Jestem wzruszona, tak mi miło się zrobiło :*** Jestem też wdzięczna losowi, że wirtualnie możemy się poznawać, że mamy wspólne tematy do rozmów <3 To takie ważne i wartościowe dla mnie. . Przytulam mocno Doniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę <3 Czekam na odpowiedzi!:)

      Usuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!