piątek, 10 października 2014

Biustonosz sportowy Freya Active - kupić czy nie kupić? Recenzja Sandry :)



Dzięki uprzejmości firmy Freya, miałam możliwość testowania bielizny sportowej. Czas więc na recenzję.



Pierwsze wrażenie jakie robi na mnie ten biustonosz sportowy Freya Active mogę opisać słowami : duży, masywny, ciężki ? Jednak wszystko się zmienia po założeniu i testowaniu go przy wykonywaniu ćwiczeń. Zanim jednak przystąpiłam do treningów, kilka tygodni wcześniej, w sklepie oferującym brafitting w Białymstoku, miałam przymiarkę, tak aby wszystko było idealnie dopasowane. Gdy tylko otrzymałam stanik niezwłocznie zabrałam się do treningów, gdyż byłam ciekawa jak się ćwiczy w tego rodzaju bieliźnie. Do tej pory podczas treningów nosiłam zwykłe staniki sportowe, nieusztywniane lub po prostu zwykłą bieliznę, tak więc testowanie stanika Freya Active było dla mnie czymś nowym. Pierwszy raz założyłam go do treningu typu „cardio”. 



Już na samym początku czułam różnicę między biustonoszem Freya a zwykłym sportowym. W momencie podskoków czy lekkiego biegania biust trzyma się idealnie, przez co odczuwa się większy komfort przy wykonywanych ćwiczeniach. Nic nie obciera i do treningu cardio, który trwa 45 minut w moim przypadku, stanik Freta Active jest idealny i od momentu jego nałożenia po raz pierwszy aż do dziś stanowi dla mnie wybór numer jeden. Przy biegu- również. Nie jestem posiadaczką wielkiego biustu jednak zauważyłam, że podczas biegu biust jest lepiej wsparty i zmniejsza się ból piersi, co uważam za duży atut. Dodatkowo fiszbiny, które znajdują się w miseczce na dole, utrzymują stabilnie biust a podczas ćwiczeń stanik się nie przesuwa, co na pewno spowodowane jest dopasowaniem stanika do moich wymiarów.  Nie jestem typem maratończyka a długość trasy wynosi mniej więcej 5 km, ale z ręką na sercu mogę powiedzieć, że przy takiej odległości stanik Freya Active spisuje się na medal ! 



Jeszcze trochę przydatnego info. Biustonosz Freya wyróżnia się szeroką rozmiarówką. Dziewczyny z większymi biustami na pewno się ucieszą, bo staniki te dostępne są w rozmiarach od B do.. H lub K, w zależności od modelu (KLIK). Model, który posiadam - Active Moulded Crop Top Sports- dostępny jest w rozmiarach od B do H. Tutaj znajdziecie dokładny opis tego stanika, oraz zdjęcie na modelce: KLIK



Zdecydowanie polecam go każdej dziewczynie, bo jestem pewna, że tak jak ja, już po pierwszym treningu z Freya Active, nie wyobrażałybyście sobie treningu nie mając go na sobie ! :) Jest kozacki!



- Sandra :)

3 komentarze:

  1. Hej, może to nietypowe pytanie: ale wiesz może gdzie moge kupić albo jak się nazywają te spodenki/majtki/figi które ma chicken tura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie nietypowe, nie mam zielonego pojęcia ;D

      Usuń
    2. Poszukiwań część dalsza :D

      Usuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!