niedziela, 22 czerwca 2014

Zdążysz na plażę!

Wiele z Was jedynie przypatruje się stronom fit, zdjęciom fit dziewczyn, zdjęciom spektakularnych przemian. Po zjedzeniu "obiadu" w McDonaldzie krzywi się na widok swego brzucha i myśli "jak ja wyjdę na plażę?!". 

No cóż, jeśli do tej pory nie zaczęłaś, ten lipiec może być taki sam, jak każdy poprzedni. Ale sierpień i wrzesień pokażą zmiany! 

Dziewczyny, mamy jeszcze tydzień czerwca. Pogoda? Deszczowa, chłodna. Póki co, nie zapowiada się upalnie. A to znaczy, że jeszcze jest czas na zmiany, zanim wskoczymy w bikini! 

sobota, 21 czerwca 2014

Owsiankowe love

Przed porannym treningiem nie ma dla mnie nic lepszego niż owsianka:) Uwielbiam tą jakże wykwintną potrawę i pisząc to teraz, znów mam na nią wielką ochotę!:) Owsianka nie musi być nudna:) Sposobów jej przyrządzenia jest miliony!:) Zbieram w jedno miejsce niektóre z nich :) 

Podstawą każdej mojej owsianki jest: 

Mleko lub woda- zalewam nim/nią płatki/otręby i zagotowuję. Po zagotowaniu trzymam jeszcze chwilę pod przykrywką, jeśli mam czas- wtedy gęstnieją. Jeśli chcesz otrzymać gęstą konsystencję, wlej tyle płynu, żeby tylko zakryć płatki. Jeśli rzadszą, wlej więcej mleka/wody.
Owsianka ma lepszy smak, gdy jest gotowana na mleku. Jednak woda to dobra opcja dla liczących kalorie.

Jogurt naturalny lub/i serek wiejski- dodaję do ugotowanych płatków. Na oko- spróbuj z jaką ilością Ci najbardziej smakuje:) 

Miód- zazwyczaj płaska łyżeczka ląduje w ciepłych płatkach (nigdy nie gotujemy miodu, bo traci większość prozdrowotnych składników!). Można też słodzić owsiankę stevią.

W tym momencie zaczyna się szaleństwo:) Przykłady owsianek prezentuję poniżej, a jeszcze więcej znajdziesz w moim Facebook'owym albumie: KLIK


jogurt naturalny, serek wiejski (pokochałam serek w owsiance!) pół płaskiej łyżeczki kakao:) Uwaga z wsypywaniem od razu całej łyżki- kakao jest bardzo intensywne i gorzkie 

niedziela, 1 czerwca 2014

Pij wodę- dasz z siebie więcej! (wyzwanie!)

W ciągu doby tracimy aż 2,5 litra wody, nie uprawiając nawet żadnego sportu! (z wydychanym powietrzem, z potem, z moczem). Gdy dochodzi do tego wysiłek fizyczny, tracimy jeszcze więcej wody, a także minerałów takich jak: magnez, potas czy wapń.

Spadek nawodnienia nawet o 1-2% prowadzi do obniżenia wydolności fizycznej!  Dlatego w czasie treningu nie dajemy z siebie tyle, ile moglibyśmy!