poniedziałek, 24 marca 2014

"Inka" czy kawa z cykorią?

Ostatnio mam niemały problem, a mianowicie, doszłam do wniosku, że po prostu nie mogę pić kawy. Od dawna mam już problemy z nadmiernymi skurczami, które uniemożliwiają mi trening i budzą w nocy. Mam nadzieję, że wszyscy to wiedzą, ale na wszelki wypadek napiszę: kawa wypłukuje składniki mineralne z organizmu, szczególnie magnez. Brałam oczywiście magnez w tabletkach, jednak skurcze nie ustępowały... Do czasu odstawienia mojego jedynego uzależnienia- kawy. Uwielbiam smak kawy. Nie zawsze piłam ją dla rozbudzenia, zazwyczaj jedynie dla smaku. Dlatego wpadłam na pomysł, by głód tego aromatu zaspokoić kawą zbożową. Piję ją już jakiś czas i rzeczywiście jest pyszna. Ale czasami, w poniedziałki o 6:30 przydałaby się jednak kofeina... I właśnie dlatego zaopatrzyłam się w kolejny produkt, wychodzący na przeciw potrzebom takich osób jak ja :) Kawa z cykorią, a raczej cykoria z kawą, przynajmniej tej firmy, którą widzicie na zdjęciu, składa się w 60% z cykorii, a w 30% z prawdziwej kawy:) Taka dawka pomoże mi choć troszkę się rozbudzić nie powodując skurczy.  Plusem jest to, że cykoria od razu te wypłukane przez kawę składniki mineralne uzupełnia. 

piątek, 14 marca 2014

Wskazówki techniczne i triki dla lepszych efektów - Jillian Michaels Killer buns & thighs LEVEL 2

Odkreśliłam już cztery treningi levelu drugiego programu Jillian. Pomyślałam, że podzielę się z Wami moimi przemyśleniami. W treningu jest mnóstwo przysiadów i wykroków. Chcę, aby każdy zapoznał się z techniką wykonywania tych ćwiczeń i sprawdził przed lustrem, czy rzeczywiście wygląda to tak samo jak na obrazkach demonstrujących i tak samo, jak robi to trenerka. Nie chcemy problemów z kolanami, za to chcemy jak najlepsze efekty.
Kto zna choć trochę angielski, powinien wsłuchiwać się uważnie w słowa Jillian. Trenerka cały czas tłumaczy szczegóły techniczne. Poza tym, za pierwszym razem, powinniśmy obejrzeć prezentowane ćwiczenie ze zwróceniem uwagi na to, co mówi i pokazuje Jillian. Dopiero gdy jesteśmy pewni ułożenia każdej części ciała, możemy przystąpić do ćwiczenia.

Technikę wykonywania przysiadów opisałam tutaj:PRZYSIAD- SQUAT
A wykroku tutaj: WYKROKI- LUNGES

Teraz pokażę Wam kilka modyfikacji, które pojawią się w levelu 2. Nie omówię oczywiście każdego ćwiczenia, dlatego pamiętajcie, że wskazówki tyczą się wszystkich. Jeśli coś Wam wygląda jak squat albo lunge, wiecie co robić:)