środa, 29 stycznia 2014

Killer abs- level 3

Level 3 Killer ABS Jillian Michaels, to będzie zdecydowanie mój ulubiony trening! Pierwsze wrażenie jest mega pozytywne, a z każdym treningiem będzie jeszcze lepiej, jeszcze fajniej!
Ćwiczenia są bardzo ciekawe, niektóre wymagają dużego skupienia i precyzji. Jestem z siebie mega dumna, że większość ćwiczeń robię w wersji zaawansowanej, o czym kiedyś nawet bym nie marzyła! Jedynie ten nieszczęsny plank z odwodzeniem nogi i ręki jest dla mnie jeszcze niewykonalny: ( Ale liczę na progres!

sobota, 25 stycznia 2014

Jak pozbyć się ochoty na słodkie?

Ciągle masz ochotę na coś słodkiego? Jesteś najedzony, ale jeszcze szukasz, co by tu zjeść? Cukier uzależnia i trzeba to sobie uświadomić. Odwyk od tego białego zabójcy może okazać się zbawienny dla zdrowia jak również i dla sylwetki. Trudno jest odstawić słodycze, jednak po jakimś czasie DA SIĘ od nich odzwyczaić do tego stopnia, że batoniki przy kasie w supermarkecie już wcale a wcale nie kuszą. Jednak jak z każdym nałogiem- najlepiej nie robić sobie dyspensy, bo łatwo zaprzepaścić podjęte wcześniej trudy rzucania!

Jednak zacznijmy od początku. Jakie mogą powody ciągłej ochoty na słodycze?

czwartek, 16 stycznia 2014

Piłka gimnastyczna, czyli dużo zabawy i duży wycisk!

Ta notka to lektura obowiązkowa! Po dwóch dniach ćwiczeń z piłką, jestem podekscytowaną zwolenniczką takiego treningu! Piłka to moja nowa przyjaciółka <3 Dlatego muszę Was zachęcić do jej zakupu i włączenia jej do swoich treningów.

wtorek, 14 stycznia 2014

Pompka, czyli push-up/press-up

Pompka- kolejne ćwiczenie, które powinno obowiązkowo pojawiać się w zestawach ćwiczeń zarówno mężczyzn jak i kobiet.

środa, 8 stycznia 2014

Przysiad (squat)

Przysiad to kolejne ćwiczenie, które znacznie podnosi i zaokrągla pośladki. Angażuje również mięsień czterogłowy uda,  dwugłowy uda, przywodziciele, mięśnie brzucha, prostowniki grzbietu i mięśnie krzyżowo-lędźwiowe.

sobota, 4 stycznia 2014

WYZWANIE KILLER ABS!

Przedstawiam Wam program treningowy autorstwa Jillian Michaels, (o której pisałam w poprzedniej notce)- KILLER ABS. Zapraszam do podjęcia wyzwania 30 treningów!


Najpierw krótko opiszę Wam jak wygląda program Killer ABS.

czwartek, 2 stycznia 2014

Jillian Michaels

Nie wiesz od czego zacząć? A może ćwiczysz już długo i szukasz urozmaicenia? Jillian Michaels to może być dla Ciebie strzał w dziesiątkę. Osobiście pokochałam osobowość trenerki już po chwili treningu. Jej energia się udziela, jej żarty sprawiają, że ból jest mniejszy, a wykrzykiwane słowa motywacji nie pozwalają się poddać. Najważniejsze jest to, że Jillian tłumaczy jak poprawnie wykonać każde ćwiczenie. Ćwicząc z nią, byłam pewna, że robię to dobrze, wiedziałam dokładnie jak ustawić swoje ciało. Istotne jest również to, że trenerka dość często podaje łatwiejsze lub trudniejsze warianty ćwiczeń.