środa, 18 grudnia 2013

Podsumowanie 90 dni Domi

Nadszedł dzień, w którym wreszcie zapisałam numer „90”. Długo to trwało, zanim zrobiłam 90 treningów, bo miałam długą przerwę oraz czas nieregularnego ćwiczenia.  Zaczęłam ćwiczyć już w lutym mijającego roku. Tutaj przestroga: gdybym nie przerwała ćwiczeń i wykonywała je regularnie, dawno miałabym osiągnięty swój cel;) Nie popełniaj mojego błędu!

Moje wymiary przed:
TALIA: 66 cm
BRZUCH (pępek): 76 cm
BIODRA: 83 cm
UDA (2 cm poniżej kroku): 50cm

Pierwsze 30 treningów wykonywałam około 3 razy w tygodniu, zajęło mi to więc mniej więcej 2 miesiące.

Na te 30 treningów składały się:
Skalpel: 18
Killer: 6
6-minutówki: 4
Turbo: 1
Trening z Gwiazdami: 1

Wymiary po 30 treningach:
TALIA: 63 cm (-3 cm)
BRZUCH (pępek): 70 cm (-6 cm)
BIODRA: 81 cm (-2 cm)
UDA (2 cm poniżej kroku): 50 cm

Następne 30 treningów, to właśnie te po przerwie i na dodatek pierwsze 20 z nich były nieregularne i przerywane. Te 30 treningów rozciągnęło się, zatem, na czas od sierpnia do połowy października.

Na te 30 treningów składały się:
 6-minutówki: 10  (z dodatkiem brzuszków Scotta Hermana: 9,
                 brzuszków Mel B: 4)
Total Fitness „ekstra figura” (E.Chodakowska):  8
Mel B: 5
Skalpel: 3
Killer: 1
Insanity: 1
Jillian Michaels 6 Week Six-Pack Abs: 1
Jillian Michaels No More Trouble Zones: 1

Wymiary po 60 treningach:
TALIA: 62,5 cm (-0,5 cm)
BRZUCH (pępek): 70 cm
BIODRA: 78 cm (-3cm)
UDA (2 cm poniżej kroku): 50cm
Dodałam jeszcze:
BOCZKI: 76cm
POŚLADKI (góra): 85 cm
                  (środek): 89 cm

Ostatnie 30 treningów zrobiłam pod znakiem determinacji. Jestem systematyczna, uzależniona i mniej leniwa. Wykonuję każdy zaplanowany trening. Ćwiczę, w zależności od ilości czasu zajętego przez naukę i inne sprawy, minimum 4 razy w tygodniu, maksymalnie 6.

Treningi:
 Mix *: 16
Turbo: 5
Total:  2
Mel B: 2
Killer: 1
Skalpel: 1
Natalia Gacka: 1
Zumba: 4

*Mix, oznacza treningi, które układamy i udostępniamy, jako playlisty, w wydarzeniu na Facebooku. Składają się one w dużej mierze z ćwiczeń Blogilates, Chodakowskiej, Mel B, Scotta, Jillian, XHIT Daily i innych. Zumbę zaliczam do treningu cardio, którego jest mało w naszych zmixowanych treningach. Teraz próbuję głównie budować mięśnieJ 

Wymiary po 90 treningach:
TALIA: 62 cm (-0,5 cm) (gdy napnę brzuch, jest to 60 cm)
BRZUCH (pępek): 69 cm (-1cm)
BIODRA: 78 cm
UDA: 48,5 cm (-1,5cm, w końcu!)
BOCZKI: 73 cm(-3cm)
POŚLADKI (góra): 85 cm
                  (środek): 87 cm (-2 cm)

Zdjęcie nie przedstawia mojej sylwetki.


Nie chcę już w zasadzie gubić tkanki tłuszczowej, chciałabym wyrobić mięśnie. Oczywiście pierwsze mięśnie, o których istnieniu nie miałam pojęcia, a którymi się mega jarałam, pojawiły się już po około 15 treningach. Teraz jest już dużo lepiej, dupka, mimo, że zgubiła tłuszczyk (a razem z nim choć część cellulitu!), podnosi się dzięki mięśniom. Moje ręce przestają wyglądać jak kości, ładnie się kształtują i są dużo silniejsze. Nogi wyglądają kształtniej i apetyczniej dzięki zarysowaniu się mięśni czworogłowych i dwugłowych. Poza tym nie są już trzęsącą się galaretą, stały się jędrne a celullit się widocznie zmniejszył.
Dziewczyny, nie poddawajcie się! Uda się, zobaczycieJ Do maja będziemy wszystkie w swojej wymarzonej skórze!


Trzymam kciuki, kibicuję i wspieram. Czekam na Wasze podsumowania i efekty :) 

-Domi

2 komentarze:

  1. Super. Ja też tak chce ;) mnie trzeba wiecej ale do maja jest jeszcze pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pół roku zdziałasz takie cuda, że sama nie uwierzysz :D Trzymam kciuki!

      Usuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!