wtorek, 19 listopada 2013

Cassey Ho - Blogilates

W skrócie o pilates.
Pilates to zestaw specjalistycznych ćwiczeń, które wykonuje się na macie. Jest to kombinacja baletu, gimnastyki, jogi oraz starożytnych - greckich i rzymskich ćwiczeń. To ćwiczenia statyczne, które angażują całe ciało i mają na celu poprawę równowagi i koordynacji. Wydłużają i wzmacniają mięśnie, rozciągają je. Plusem jest, iż technika ta nie przeciąża serca. Również fizjoterapeuci i osteolodzy polecają ćwiczenia pilates, jako jedne z najbezpieczniejszych. Wpływają terapeutycznie na kręgosłup, nie obciążają stawów. Tradycyjne treningi odbywają się przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce.


Cassey Ho, młoda instruktorka fitness , wymyśliła jednak nieco bardziej dynamiczną odmianę pilatesu- POP pilates. Jak nazwa wskazuje, ćwiczenia odbywają się przy muzyce pop. Cassey trenuje ten sport już od 10 lat, a trenerką jest już prawie 7.
Na jej kanale youtube można znaleźć przeróżne treningi na każdą partię ciała, o zróżnicowanej intensywności i poziomie zaawansowania. Kanał youtube

Początkujący, szukajcie treningów w zakładce Official Blogilates Beginner Workouts 
  
Wypróbowałyśmy dziś kilka treningów bardziej zaawansowanych. 
Ćwiczenia te są bardzo intensywne, mięśnie palą jak szalone. Niektóre pozycje pilates są trudne do prawidłowego wykonania- lepiej wtedy wybrać wersje łatwiejsze, proponowane  przez Cassey.

Należy również bardzo uważać, aby przy ćwiczeniach na dolne mięśnie brzucha odcinek lędźwiowy przylegał do podłogi, mocno napinać mięśnie brzucha, a w razie potrzeby unieść nogi wyżej- tak, aby plecy się nie wyginały. ABS on fire

Ćwiczenia na pośladki naprawdę dają w kość ! BUTT on fire!
Moim faworytem jest trening na wewnętrzne części ud ! Bardzo intensywny ! Oczyma wyobraźni już widzę efekty tych ćwiczeń :) Inner Thigh INSANITY

Jeśli zależy Ci na zgubieniu tkanki tłuszczowej, przeplataj zestawy ćwiczeń z ćwiczeniami cardio.

A to metamorfozy, które pochodzą z oficjalnego bloga Blogilates:



   -Domi

7 komentarzy:

  1. Blogilates jest moją najukochańszą trenerką wszech czasów, jest tak entuzjastyczna i pełna energii, że mimo, iż póżniej powoli umieram na dywanie, jestem stokroć szczęśliwsza (^q^)!
    A teraz lecę przeglądać Waszego bloga bo dopiero na niego wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją uwielbiam! :) Super, że na nas trafiłaś, mam nadzieję, że Ci się tu spodoba:) Pozdrawiam, Dominika:)

      Usuń
  2. Ja też właśnie trafiłam na Was na FB i tak mi się spodobało, że musiałam, ale to musiałam poczytać również blog :) Zainteresował mnie też ten pilates - może dziś spróbuję? :) To chyba super pomysł na ćwiczenia po powrocie z pracy - będę w domu o takiej porze, że sąsiad zbyt wyczulony na odgłosy skakania i tupania po 22, mógłby spać spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo często dodaję brzuszki od Blogilates, bo ma bardzo dużo zestawów do wyboru:) Jej treningi dają w kość, mimo że wyglądają niepozornie! Większość jest bezpieczna dla kolan, nie przeciąża ich :) Na jej kanale jest pełno filmów o różnej intensywności i stopniu zaawansowania. Dobre na "po pracy" i na bardziej leniwe dni, gdy nie ma siły czy ochoty na skakanie :)

      Usuń
    2. Właśnie obejrzalam jeden filmik.. dżizas, co za gaduła :D miałam w planach dzis po pracy i po rowerze tabate, ale ta dziewczyna kupiła mnie całą! Taka radosna, taka zabawna, te mini animacje w filmikach ;D fun fun fun :)
      chceeeeee juuuuuz byyyyyc w doooomuuuuu !! :)

      Usuń
  3. miałam mały problem z tym jak wyglądam i jak sie czuje. nie wiedziałam od czego zacząć wiec wpisałam cwiczenia na pośladki bo to jest mój najwiekszy poblem :c dzieki tej stronie poznałam blogilates i ćwicznia na pośladki!!! Dziś zaczęłam ćwiczyć i chyba umre! to tak boli!! dziekuje!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się!! Oj boli, ma boleć! :D Z czasem będzie łatwiej, jak się wzmocnia mięśnie :) Polecam łączyć treningi Blogilates na różne partie ciała w jeden półgodzinny czy godzinny trening :)

      Usuń

Przemyślenia? Podziel się! Pytania? Śmiało!